czwartek, 15 marca 2018

Objętość prawie jak z salonu fryzjerskiego


Cześć Kochani!

Dziś przychodzę do Was z czymś co dla mnie okazało się hitem ostatnich miesięcy. Pod wpływem impulsu zamówiłam sobie z Avonu zestaw kosmetyków do włosów.


W skład zestawy wchodzi szampon, odżywka oraz  kuracja dodająca objętości wszystko z linii  Advance Technique. Nie byłam przekonana co do skuteczności takich kosmetyków, ale jestem pozytywnie zaskoczona.


Szampon w dużej butelce, bo 400 ml jest gęsty i wydajny. 
Odżywka tu 250 ml, łatwo się wypłukuje i nie trzeba czekać wielu minut na efekt działania.
Kuracja jest maseczką, której nie trzeba spłukiwać. Wystarczy tylko „wczesać” we włosy.

Cała linia dodaje objętości już po pierwszym użyciu i optycznie zagęszcza. Sprawia, że włosy są miękkie, delikatne w dotyku i pięknie pachną. Włosy są uniesione u nasady, bez żadnego obciążania. Kosmetyki nie podrażniają skóry, delikatnie nawilżają i mają bardzo ładną kolorystykę opakowań.
Jestem bardzo zadowolona i na pewno to przyjaźń na dłużej J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz