wtorek, 2 stycznia 2018

Projekt- "Żabka"

TRND wraz z żabką zaprosiło mnie do poznania swojej nowej odsłony. Nowe logo, wystrój i nowe podejście do klienta. Wydaje się, że teraz to nie tylko sklep, który zawsze jest blisko, ale też małe centrum w którym możemy załatwić wszystkie najpotrzebniejsze sprawy. Do wizyty miały zachęcić mnie kupony na Hot Dogi za 10gr.




W mojej okolicy jest kilka ich sklepów, więc nie trudno było  je znaleźć. A okazji do odwiedzin tez może być mnóstwo np.:
  • świeża i pyszna kawa 
  • super przekąski za 2 zł
  • smakołyki dla osób na specjalnych dietach np. produkty bezlaktozowych, bezglutenowe i wegańskie
  • pyszne kanapki
  • szybkie śniadania
  • ekspresowe obiadki
  • doładowania i startery do telefonu
  • czy żabkowy bankomat
Żabka jest otwarta codziennie, nawet w dni świąteczne, więc cokolwiek potrzebuję, zawsze jest w zasięgu ręki :) a hot dogi? Jest taki wybór, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dla mnie chyba kabanos plus sos czosnkowy wygrywa :) w razie deficytu czasowego na gotowanie, zawsze z pewnością znajdziecie mnie w żabce- DO ZOBACZENIA 😇


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz