czwartek, 9 listopada 2017

Jak przywrócić lato? Choć na chwilę...

Paczka ambasadorska od Le Petit Marseillais w tym pomogła.😌 Gdyby nie patrzeć za okno a jedynie w pudełko, które dziś dostałam to jak podróż w czasie. Do czasów lata, beztroski i pysznych truskawek.





Karton, jak karton, nie spodziewałam się niczego specjalnego, ale po otwarciu, super zaskoczenie. Mega soczyste kolory, super apetyczne zdjęcia truskawek i pięknie pachnące kosmetyki.
Zobaczcie sami...


Duży żel pod prysznic o zapachu soczystej truskawki- obłędny, aż chce się go zjeść. 20 próbek, którymi uwielbiam obdarowywać przyjaciół. Super, że jest ich aż tyle, bo nie muszę wybierać komu dać, a kogo niestety muszę pominąć. Dodatkowo super zaskoczeniem był dołączony do zestawu zaparzacz w kształcie... a jakże- oczywiście truskawki.


Żel cudnie pachnie, podczas kąpieli cała łazienka wypełnia się jego zapachem. Co ciekawe, zapach utrzymuję się dość długo na skórze. Żel delikatnie się pieni, pozostawia skórę nawilżoną i delikatną. Dla mnie ważne jest też to, że skóra nie jest napięta, ani nie ma żadnych objawów uczulenia. 


Trzeba się cieszyć drobnymi chwilami, więc skoro moje  dzieciątko już śpi to ja skorzystam z okazji i napiję się herbaty z nowego zaparzacza. Uwielbiam herbatę, a teraz smakuje ona jeszcze lepiej. A tego drobnego gadżeciku będą mi zazdrościć wszyscy.

Dziękuję, że mogłam z Wami uczestniczyć w tej akcji. 💖


1 komentarz:

  1. ooo super, że udało Ci się dostać do testowania takiego fajnego żelu;-) ja zgłosiłam się do tego klubu niedawno z nadzieją na testowania produktów... może i mi się uda;-) Marzę skrycie, że takie testy odmienią moje życie! Piękne zapachy, uwielbiam truskawki!;-) Zapraszam serdecznie do mnie http://blogmama.pl/

    OdpowiedzUsuń