środa, 4 kwietnia 2018

Delektuj się chwilą


Każdy ma swoją słabość- mam i ja. Uwielbiam słodycze! Prawie wszystkie i w każdej ilości, więc o czym będzie dzisiejszy wpis? Oczywiście o słodyczach i to nie byle jakich! A na sam koniec powiem Wam o konkursie "Design by śliwka". Zapraszam serdecznie 💙💚


Dzięki Streetcom dostałam możliwość wzięcia udziału w kampanii Śliwki Nałęczowskiej. Myślę, że to produkt, którego nie trzeba nikomu przedstawiać. Po otwarciu paczki ambasadorskiej, miałam wewnętrzną walkę z samą sobą, żeby nie pochłonąć wszystkich cukierków na raz. Z trudem, ale udało mi się powstrzymać i dzięki temu miałam się czym dzielić z innymi. 😃


Dla mnie Śliwka Nałęczowska to idealne połączenie śliwek z doskonałą deserową czekoladą. Owoce są wyselekcjonowane, więc każda śliwka jest naprawdę duża i soczysta. Idealna o każdej porze roku, bo jest zrywana we właściwym momencie. Owoce są oblane cienką warstwą boskiej, chrupiącej czekolady, a smak śliwek sprawia, że nie można go podrobić. Znam tylko jedną osobę, która nie lubi tych pralinek i jest nią mój mąż, pozostali przepadają za tym przysmakiem. A ja osobiście znajduję tylko dwie wady tych cukierków- za szybko się kończą i za tę przyjemność trzeba sporo zapłacić (ale jakość to rekompensuje 😍 ).


Jest mi niezwykle szkoda, że ta kampania dobiega końca, ale do tej śliwki na pewno wrócę jeszcze nie raz. A dla wszystkich, którzy pasjonują się modą, tendami i designem oraz mają trochę zdolności plastycznych zorganizowano super konkurs- DESIGN BY ŚLIWKA. Zainspirujcie się opakowaniem Śliwki Nałęczowskiej, wykonajcie zadanie i cieszcie się wspaniałymi nagrodami! Więcej informacji znajdziecie <TU>

Życzę udanej zabawy i powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz