poniedziałek, 5 lutego 2018

Mój pomysł na pralinki z Jackiem Danielsem

Niedziela późny wieczór i naszło mnie na coś słodkiego, a w domu prawie nic nie ma. Pewnie każdy to zna ☺ po szybkim sprawdzeniu składników postanowiłam zrobić praliny z whisky. I to nie byle jaką tylko Jack Daniel's Fire, która dostałam do przetestowania od Streetcom.
 


Dla mnie jest świetna, zarówno w formie shota, drinka jak i jako dodatek- tak jak tu do czekolady. Ja na co dzień nie przepadam za whisky, ale tu likier cynamonowy gra pierwsze skrzypce i dlatego mi bardzo smakuje. Natomiast mój mąż, który uwielbia whisky tej nie "trawi", bo jest zbyt cynamonowa. Kwestia gustu ☺





Zmierzając do celu, teraz szybko powiem wam jak zrobić pralinki w 6 krokach.





Naszykuj składniki:

  • 100 g gorzkiej czekolady- jedna tabliczka
  • 25 g masła
  • 50 ml płynnej śmietany
  • 4 łyżki whisky
Przygotowanie:
  1. Rozpuść w kąpieli wodnej masło i śmietanę
  2. Dodaj czekoladę i jak się rozpuści zdejmij z ognia
  3. Po ostudzeniu wmieszaj whisky
  4. Wstaw do zamrażarki na 20 minut (lub na całą noc do lodówki, jeśli masz czas)
  5. Uformuj kulki i od razu obtocz je w kakao
  6. Wstaw do lodówki, żeby stężały- tak około pół godziny. 
Gotowe 💛 Smacznego



3 komentarze: