poniedziałek, 16 października 2017

Piątek 13- chyba nie taki straszny

Z samego rana kurier przyniósł paczkę wypełnioną kosmetykami od Shinny Box.
Taki piątek to ja rozumiem 😍

Zamówiłam na próbę zestaw "Randka w ciemno" za 29 zł. I nie wiedziałam, które pudełko z siedmiu objętymi promocją, do mnie przyjdzie, a tym samym nie wiedziałam co będzie w środku, ale przecież kto nie kocha niespodzianek?


Ja jestem zadowolona z tego co mi się trafiło, dostałam pudełko "Beauty school", którego wartość
 po podsumowaniu to około 180 zł. No właśnie, a co było w środku?
Paczka ładnie zapakowana, a w niej 7 produktów pełnowartościowych, dwie próbki oraz  gadżet- Face Chart. 




Pięć produktów z kolorowych kosmetyków:

Bellápierre shimmer roll- rozświetlacz uniwersalny, do każdego odcienia skóry, który można używać zarówno do makijażu oczu, twarzy jak i ciała. Ślicznie wygląda na skórze.

Smart Girls Get More- paletka do konturowania twarzy. A w niej cztery produkty: 2 bronzery, róż i rozświetlacz.

Delia Trend & Big Brush- szybkoschnący lakier do paznokci o szerokim pędzelku. Co tu dużo mówić, całkowicie nie mój kolor.

Cashmere- utrwalająca baza pod cienie do powiek. Lekka konsystencja, łatwo się aplikuje. Całkiem sympatyczny produkt, rzeczywiście wydłuża trwałość cienia na powiekach.

Pierre René- testowy cień do powiek odcień granatowy z połyskującymi drobinkami.




Cztery produkty do pielęgnacji:

Cleanheands- antybakteryjne mydło do rąk o bardzo przyjemnym zapachu owoców tropikalnych.

Novex Deep Moisture Hair Mask Argan Oil- maska do włosów bazująca na oleju arganowym przeznaczona dla włosów suchych i matowych. Czas pokaże czy sprawdzi się i na moich włosach.

Biały Jeleń- produkt testowy, aksamitna kuracja do  pielęgnacji twarzy.

Naobay Equilibria Gel To Milk- Żel do czyszczenia twarzy, dla skóry normalnej i mieszanej, z  olejem migdałowym. Żel (podobno) zmienia teksturę w kontakcie z wodą i staje się mleczkiem. Nie podbił mojego serca, ale może coś źle robię… Na opakowaniu szczątkowe informacje, szału nie ma.



No i na koniec gadżet:


Shinybox Face Chart- to szkic makijażu, który pozwala stworzyć  idealny makijaż, a jest stosowany przez wizażystów. Ja wizażystką nie jestem, więc coś mi mówi, że moja córeczka będzie miała kolorowankę. 😌

Podsumowując- większość produktów przypadła mi do gustu i z pewnością będę korzystać. Efekt niespodzianki został spełniony, więc to najważniejsze.
Miłego wieczoru 😗



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz